Program lojalnościowy możesz mieć i w swojej firmie!

Niekoniecznie trzeba posiadać duża firmę by mieć program lojalnościowy dla swoich klientów! Program lojalnościowy podobny, jaki oferuje firma www.spartavity.pl może mieć każda firma, obojętnie z jakiej branży, wystarczy po prostu przeanalizować branżę i oferowane produkty, bądź też usługi by taki program lojalnościowy dostosować. Jeśli nie mamy sami pomysłu jak wprowadzić taki program lojalnościowy, w tym celu właśnie warto skorzystać na przykład z takich firm, jak ta wymieniona wcześniej.

Firmy tego typu specjalizują się we wdrażaniu programów lojalnościowych na co dzień, będą wiedziały niemalże po chwili jakie kroki podjąć by i Twojej firmie taki program się pojawił.

 

33177636(23)
Sklepy odzieżowe mają też drugi rodzaj programu lojalnościowego, to tzw. karty podarunkowe.

 

Jednymi z ciekawych programów lojalnościowych są te stosowane przez stacje benzynowe, jak i te przez sieci odzieżowe. W przypadku tych pierwszych programy lojalnościowe polegają na tym, że klient dostaje specjalną kartę, coś na wzór tej bankomatowej, którą płaci za paliwo, a jednocześnie nabijają mu się punkty odpowiednio co do kwoty, jaką wydal na paliwo. Tak uzbierane punkty może wymienić albo na zniżkę po którymś tankowaniu, bądź też na jakieś inne nagrody, nie raz widziałem kilka nagród za różną ilość punktów, były nawet i telewizory, aczkolwiek to chyba osiągalne jak ktoś pracuje w firmie transportowej i bardzo dużo jeździ. Sieci odzieżowe natomiast oferują zazwyczaj przy reklamacjach specjalną kartę, na której zamrażają pieniądze klienta, nie dostaje on ich wtedy w gotówce, a po prostu może wrócić do sklepu i zrobić ponownie zakupy. Sklepy odzieżowe mają też drugi rodzaj programu lojalnościowego, to tzw. karty podarunkowe, które możemy wręczyć komuś na prezent, a on za pomocą tej karty może zrobić zakupy na na przykład 100 złotych.