Zaskakiwanie klientów procentuje w biznesie.

Własny gabinet medycyny estetycznej to dopiero początek, jeśli dążymy do niezależności i renomowanej firmy. drpabianczyk jest przykładem tego jak szybko można dojść na szczyt. O tym, czy wybijemy się na wyżyny biznesu piękna może zadecydować wiele czynników. Gdy celem jest przyciąganie nowych klientów, trzeba postawić na budowę pozytywnego wizerunku gabinetu. Można to osiągnąć go różnymi sposobami, ale jednym z nich znanym od wieków jest wręczanie upominków.

 

Któż nie lubi być obdarowywany? Ta właśnie zasada obowiązuje również w biznesie, dlatego można zaobserwować, że coraz więcej firm w tej branży stara się kształtować swój wizerunek właśnie przez przekazywanie klientom i pacjentom różnych upominków – zarówno na różne okazje, jak i bez nich. Jakie efekty można wówczas osiągnąć i co warto wręczać, aby łatwej je uzyskać?

Zbudowanie długotrwałych i przyjaznych relacji z klientami i partnerami biznesowymi powinno leżeć u podstaw działalności każdej dobrej firmy. Właśnie dlatego w kontaktach firmowych nawet te drobne upominki pełnią bardzo ważną rolę. Wobec tego nie powinno traktować ich jak dodatkowy koszt, ale jako inwestycję w budowanie dobrych relacji z otoczeniem naszej firmy. Wzajemne obdarowywanie się różnymi upominkami nie tylko ociepla stosunki, ale również kształtuje wizerunek gabinetu medycyny estetycznej.

Obdarzając klienta małym upominkiem dostaje on sygnał, że jest ważny dla tej konkretnej firmy, że nie jest dla niej ważny tylko jej portfel ale naprawdę zależy firmie na osobie.

Taki człowiek z całą pewnością nie wybierze już innego gabinetu medycyny estetycznej nawet na tak banalny zabieg jak regulacja brwi. Od teraz zawsze będzie mu się kojarzyć, że to właśnie w tym miejscu dbają o jego dobro i komfort.

Taka metoda sprawia nie tylko, że pozyskuje się jednego stałego klienta, ale też o firmie zaczyna się mówić w pozytywny sposób w szerszych kręgach. Inni klienci, będą chcieli sprawdzić czy kolega/ koleżanka ma rację? Czy na pewno otrzymam tu coś za darmo?

Jest mnóstwo chwytów marketingowych, ale ten chyba najbardziej działa na klienta, warto go stosować gdy chce się wypromować własną firmę na sam szczy.